Werkwijze


U kunt mij bellen of e-mailen voor een eerste afspraak. Tijdens het eerste gesprek bespreken wij uw klachten en problemen. Ook bespreken wij uw verwachtingen en doelen van de gesprekken. Voor zo ver mogelijk en nodig stellen wij doelen vast.

Doelen kunnen te maken hebben met het leren praten over het probleem, over het krijgen van inzicht in (oorzaak en gevolg) van problemen, over het werken aan oplossingen, over het stoppen met bepaalde gedragingen, over het leren van nieuwe gedragingen.

Afhankelijk van uw vragen en problemen vult u soms vragenlijsten in en/of adviseer ik u tot een testonderzoek. In dat geval bespreek ik met u daarna welke behandeling het beste past bij de uitkomsten van dit onderzoek.

Voor het eerste gesprek is het nodig dat u een verwijsbrief van de huisarts meeneemt (verwijsbrief generalistische basis GGZ). Daarnaast moet u bij het eerste gesprek uw legitimatiebewijs en zorgpas meenemen.

Wachtlijst.
De wachttijden zijn variabel. Voor meer informatie hierover kunt u mij bellen.

Klachten- en geschillenregeling


Voor klachten over mij of over mijn behandeling kunt u bij mij terecht.
Voor klachten en geschillen ben ik verzekerd bij VvAA.